Shit pommes frites...jag vann...

Idag är min kropp så lätt så jag bara studsar fram! Det är sååå skönt att allt är klart och officiellt nu!
Inget hysch pysch längre och jag kan säga sanningen när små mission och projekt dyker upp och jag måste avboka kunder eller pass. Skönt!!!
 
Idag ska jag till Bonnier på fika och presentera mig för alla som jobbar där. Det har ju bara varit en liten klutt människor som har vetat om att det är jag som är vinnaren. Det blir härligt!
 
Sen kommer Fredrik hit kl 15 för då drar vi till Arlanda och susar sen ner till Malmö för att medverka i julmässan. Jag har längtat länge och nu har jag packat ner pastafärger och föreklädet, hihihiiiii!
 
Här kommer några foton från finalen!
 
Vilken knasig jävla dag...
Älskade syster och min rumpnisse
Kolla in Fredrik i bakgrunden, kan man bli gladare?
Första kramen på tre veckor!
Luriga domare...
hahaha, sjuuuuuk känsla!!!
Härliga underbara Tilde!
Hehehe...
Lilla Milounis fattade nog inte vad det var som hände!
Hela härliga gänget!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Caroline! Grattis till vinst i Hela Sverige bakar!!! Du är såååå värd det priset. Jag kan fortarande inte sluta tänka på din underbara regnbågskaka! Var får du allt ifrån? :-) Blir så glad av dig och ditt underbara leende! Bakar själv rätt mycket och tycker det är så roligt, men från det och ställa upp och baka i tv.....hmmm, tror inte det. Mina nerver hade inte hållit. Och få baka en j-a krokan??? Hallå eller, vem gör det? :-) Lycka till med allt och hoppas att boken säljer som smör!? Hälsningar från Anneli i Göteborg

2013-11-21 @ 13:08:58

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0