Tiden susar

Jag glömmer liksom bort den här bloggen lite. Bakning är det enda som surrar i mitt huvud numera. Nyhetsmorgon igår, tårt och bulleverans nästa vecka, tidningsintervjuer och planering inför julmässan i November. 
Det är mycket nu och allt känns så jäkla spännande! Det är bara två avsnitt kvar av programmet och det känns lite sorgligt faktiskt! Mest för att det har varit så kul att se alla andra deltagare.
Vi kom varann så nära och håller kontakten med varann varje dag.
Just nu ligger vi risiga hela familjen, suck. Melwin blev smittad av sin polare förra helgen så han var hemma förra veckan och hostar fortfarande tjockt slem...so does Milou....och Tobbe.  Och jag, fiiiiinfint. Melwin hör alltid så sjukt dåligt när han är förkyld så vi håller på att bli tokiga här hemma. "Va, va sa du?" "Va, va sa du?" 
Jag har BodyPump pass om 2 1/2 timme och hittar ingen vikarie. Jag körde alla mina pass förra veckan fast halsen gjorde sig påmind och det var inte så smart direkt.

Undrar hur den här veckan blir...

Tobbes föräldrar har adopterat Moss i några dagar vilket är heeeelt underbart. Vi behövde en paus från varandra och tiden för honom finns inte nu så avlastningen är kanon. Vi ska nog hämta honom idag. Och byta däck kanske, får se vad vi orkar.

Jag längtar som en galning till fredag för då drar jag och Tobbe till Uppsala och förlovar oss! Mys mys myyyyyyyys!!!
Äntligen!!!




Kommentarer
Postat av: Liten

Åååååh vad mycket spännande som sker i ditt liv nu!
Så härligt syster!!! :) krya på dig och kraaaaaaaam <3

2013-11-03 @ 11:00:10
Postat av: Lotta Ekberg

Hej Caroline !
Såg förra veckans och denna veckans avsnitt av Hela Sverige Bakar, har tyvärr inte haft tid förut.
Men redan efter förra avsnittet när du gjorde dina biskvier så vart jag fast.
När släpps din receptbok? Det är ett måste för mig att ha den. Härligt med en sån inspirationskälla som dig när man bakar !
Ha det bra och lycka till med allt du tar för dig! //Lotta

2013-11-14 @ 22:09:38
URL: http://ekbergcharlotte.blogspot.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0