Gott nytt 2014!

Nyårsafton är överskattat tycker jag men starten på ett nytt år är alltid lika fantastiskt! Även om det är en dag som alla andra, 1/1 2014 så känns det härligt i kroppen och är som att man får ta sats på nytt och det känns speciellt spännande just i år! Jag har varit så sjukt trött och sliten nu i slutat på December pga all stress som varit i så många månader. Nu har jag bättre kontroll och det värsta stressiga är över...tror jag. Jodå!

Här kommer några bilder från nyår! Vi åkte till Hanna och Peter i Skogås, såååååå jäkla mysigt!!!
Tre familjer var vi som tillsammans roddade middagen. 
Snittar för hela slanten så vi inte var alltför hungriga medans vi roddade åt dom små.
Kidsen först, suverän lösning!
Noonon höll sig faktiskt vid bordet med dom äldre barnen! 
Vacker dukning!
Oxfilé, potatiskaka och rödvinssås, mums! Även om jag inte är så köttig av mig 😀
Bad i bubbelpoolen vid 12-slaget och Hanna försökte få iväg den lilla thailyktan!
Melwin var uppe längst av alla och blev toksur när vi mer eller mindre tvingade honom att gå och lägga sig vid 02.30. Dan efter var han uppe kl 8 och ville ABSOLUT bada igen! 

GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0