V. 6!

Kan fortfarande inte fatta att det är sant! Jag e lite rädd för att börja må illa, hatar att spy...bläää. men jag mår jättebra! Ömma bröst o lite mensvärk till o från, annars inget konstigt, skönt!

Håller koll på utvecklingen på Gravid.se, pratar med Annika och hon frågar hur den ser ut nu. Ja, den e ca1-3 mm lång o ser ut som en liten Cashew nöt, svarar jag.
-Åh, lilla Cashew!!! säger Annika.
Så, nu är arbetsmamnet "Lilla Cashew"! Stackars barn! =)

Berättade för mamma idag, Madeleine var hos Caroline Pillinger på behandling. Hon trodde jag skämtade!
-VA!!! ÄR DET SANT!!!
-Jag måste sätta mig ner, kommer att börja böla när jag kommer hem! säger hon =) Lilla mamma ska bli mormor!

Madeleine blir lite generad och tittar på min mage.

Micke ringde upp mig senare på dan och gratulerade, sååå himla gulligt, jag blev jätteglad!

Ringde MVC o bokade in en inskrivningstid, gruppträff 7/4 o inskrivning först i Maj..hmm...låter sent..

Den här veckan börjar hjärtat att slå!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0