1:a Advent!

Myyyys myyyys myyys!!!
Första advent idag! Jag har precis julpyntat lite här o där hemma! Härligt! Det var länge sen jag kände att det var så här mysigt med julen! Även om vädret e piss tråkigt så lyser det mysigt i alla fönster!

Lille Melwin ligger o sover, han har sin dagliga "lång sov stund", från typ 11 till 16, nice!
Egentligen så borde jag passa på o vila, men det e svårt, jag vill ju hinna med allt som jag inte gör annars. =)

Amningen känns bättre o vi har fått in lite rutiner, känns så skönt!

På onsdag ska jag o Melwin till jobbet o visa upp oss, åh, det ska bli så kul att träffa tjejerna!
Men först ska vi till BVC imorgon 14.30 för första gången! Ska se om han har gått upp i vikt, men så som han äter så borde det inte va några problem.

Nu ska jag passa på o käka lite innan lill mannen vaknar o kräver min uppmärksamhet!

Visst ser han glad ut...hehehe....som en liten sur farbror..;) Han kanske blir gladare ikväll när vi ska kolla in Jeff på TV! GO JEFF!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åååå, jag har bebis abstinens...



Syns på onsdag ialla fall...



Kram från the Plasticwomen

2008-12-07 @ 14:09:45
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0