Lilla Cashew! 11/3 - 08 (v.5)

Hmm..känner mig konstig i kroppen.
Brösten ömmar som faan, molande mensvärk, men mens som aldrig kommer..
Köper ett gravtest på Apoteket. kommer till jobbet o berättar för Catrin som ska ha barn om 2 veckor vad jag misstänker.
Hon ruskar om mig och skriker åt mig att genast gå o pissa, hahaha!
-Jag trodde man skulle pissa på morgonen?, sa jag.
-Hur sen är mensen då?  frågade Catrin
-Typ 7 dagar..
-Men vad faan väntar du på!!! In o pissa med dig!

Hahaha, hon e så härlig!
Ingela frågar vad vi pysslar med, o Catrin berättar medans jag går på toa. Hon blir alldeles tokig hon också!

Jag sitter o glor på stickan..Det står att det ska ta ca 5 till 10 min innan ett ev tecken dyker upp...eh...det tar typ 1 min så är det ett rejält mörkblått kryss i rutan!!! Oops...Jag börjar gråta och känner mig alldeles yr! Oh my good!!!

Den här scenen har man ju liksom sett på film tusen gånger, hahaha, men nu när jag själv sitter här med ett litet frö groende i mig, ojojoj...obeskrivligt!!!

Jag går ut till brudarna som står o hoppar av förväntan. Vi kramar om varandra o bölar allihopa! Det kommer jag aldrig att glömma!!! Härliga Catrin o Ingela!

Jag ringer min älskling direkt och berättar bölandes vad jag precis fått reda på..han tror att jag e ledsen och vet inte riktigt hur han ska reagera, stackarn! Jag e ju glaaad, men chockad!!! Han med!

Catrin går in på Gravis.se och kollar hur långt gången jag är...5 veckor! Oj då!

Hela dan går jag som i dimma och kommer fasen inte ens ihåg vilka jag masserade, hahaha! Stackars kunder!

From idag så är hela livet förändrat...=)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0