V.28!

Nu har jag gått upp 10 kg! känns inte som så mycket, men jaja, e väl som det ska antar jag, bryr mig inte så mycket.
Jag har insett att vi måste börja tänka på barnvagns inköp snart..suck..lång leverans tid på de flesta ställen! Ibland upp till 3 månader! tittar på en Teutonia, små vridbara hjul fram, stora fasta baktill..hmm, ska göra lite research. Härliga Ywonne, Tobbes mamma vill betala 6000 kr på vagnen!!! Sååå generöst!

IO morseupptäckte jag en liten bristning på ena bröstet! Faan då! Kroppen växer så den spricker, eller vad!? Smörjer o smörjer mage, lår o bröst, ska juu hjälpa lite säger folk, en del menar på att det inte kan hjälöpas om man får sk Strior, det är bara hormonellt..jaja, vi får väl se.

Som sagt, vagninköp...suck..jag var inte ens så här noga när jag köpte min bil! Hahaha! Jag gick in på Familjeliv.se o frågade om tips i forumet. Fick över 50 svar till dan efter att det e svårt att köra med småhjul fram när det är snö ute..suck..på Babyland o alla andra jävla affärer så svarar dom så luddigt! Det roliga var att över hälften av alla svar rekommenderade en vagn som heter Bugaboo Cameleon! Jag kollade upp på hemsidan o blev kär...eh, hur man nu kan bli det i en vagn...

Åkte in till Karla väge o beställde en...oops...10 000:-....Men å andra sidan så ska det vara en jäkla bra vagn, o man kan ha den upp till 4 års ålder...Det bästa! man kan byta ut de små vridbara framhjulen till stora terräng däck! SMART!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0