V.29! GravidYoga!

Idag var första gången på Gravid Yoga kursen! Kristina på jobbet håller den! Vi var 7 deltagare, alla fick presentera oss, kul att se allas härliga magar i olika storlekar! Vi gick igenom Yogans betydelse för andning, både under graviditeten och framförallt förlossningen. Kanonbra! Vi gick igenom meditation, övningar för att stärka bäckenbotten, stretch övningar för att ge mer utrymme åt bebben mm.Det coolaste var att när vi började att djup andas så fick Lilla Cashew fnatt där innte, kunde knappt hålle mig för garv, han/hon for omkring som en galning så hela magen bågnade hit o dit!

MVC igår förresten!
BT: 120/80
Socker: 3.8= huuuungrig!!!
HB:117...lite lågt..blutsaften e bättre upptag än järntabletter tydligen..ska ändra tillbaka..
vikt: 82 kg
Hjärtslag: 152/min

Soheila hade semester så jag hade en ragata till stand in, gillade inte henne alls, hon fick mig att känna mig som om jag var 5 år gammal, skulle läxa upp mig typ..kärring..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0