V.36!

Skööönt, en hel helgs bara avkoppling! det var ett tags en! Har varit så mycket nu med Tobbesfirande o så har jag lagat mat o bakat hela dagarna känns det som! Fast det e ju himla kul!
Känner större behov av att ta det lugnt o sova lite mer nu. Sover himla bra på nätterna faktiskt, kan utan problem ligga på rygg utan att må illa som många gör! Bra! Däremot så svettas jag som en gnu! Behöver inte göra många knop för att känna hur det rinner längs med ryggen, i ljumskarna o mellan bröna..

Tränade Cross o styrka på gymmet i fredags! Kändes sååå himla bra, jag e så glad att jag fortfarande kan träna på!
Går promenader nästan varja dag också, typ en timme längs med vattnet, skööönt!
grymt härligt att vara hemme numera, hehe, boar för fullt, städar, bakar bröd, har tom sytt små baby filtar i fleece! hahaha, husligt värre!
Igår köpte vi bilbarnstol, skötbord o skörväska....iiiiii, börjar närma sig!!!

Har även köpt några små bodieso strum,por o knyttröja till Cashew, måste ju ha nåt att åka hem i från BB!

BB väskan e packad, o står redo i sovrummet...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0