V.39!

Imorgon är det DAGEN D!!! hehehe...enligt barnmorskorna iallafall...vi får väl se..

Gick till vinsta igår för att hämtamin bil i förrådet..fick såna grymma sammandragniongar hela vägen så jag bara stånkade fram..det surrade io låren o hela jag var helt slut när jag kom fram! Tänk om det e dax nu!!! TJIHOOOO!!! På eftermiddan o kvällen så kände jag starka strålningar i öåren o att Cashewhelt plötslgt låg o sparkade på höger sida! Det var läääänge sen jag kände det! Han/hon har ju lagat med ryggen åt höger i flera veckor! Har du vänt dig? Bra i så fall, då blir tydligen förlossningen kortare, eftersom bebbe ändå ska rotera dit  innan han/hon kommer ut! Vi får se vad Soheila säger imorgon!

Faan, kan den där jävla vagnen komma nån gång!!! 2 veckor försenad nu....suck..

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0