GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!


Ja må hon leva, ja må hon leva!!! Idag fyller min älskade mor 53 år! GRATTIS!!!

Vi var hos Tomas (morbror) idag och firade henne och Tomas som fyllde år i förrgår. Mormor, morfar, och Jossan var också där. John o Madeleine stannade hemma pga förkylning o feber, stackarna, dom gick miste om god fika. Krya på er mina älskade små syskon!

Ska gå o lägga mig tidigt idag tänkte jag..Grabbarna grus, Tobbe, Johnny o Daniel sitter i vårt vardagsrum i denna stund o spelar Resident Evil på PS3....suck...Låter så jävla nördigt när dom sitter o diskuterar ammunition o skriker o gapar...men det är ju roligt att dom har roligt...;) dom små snoppisarna.. Så jag lägger mig o läser slutet på "Luftslottet som sprängdes", den är grymt bra o himla spännande på slutet! Kikar upp p bokhyllan bakom mig o ser typ 40 böcker som jag ska beta av nu, allt från thrillers till faktaböcker som jag köpt för att dom verkar så himla bra. Ska sätta lite fart o verkligen ta mig tid o läsa mer, speciellt nu när man kan ta med sig en bok o pausa promenaden vid vattnet för att läsa i solen, myyyyyyys!!!

Imorgon är det Babysim igen, tjihooo! Det ska bli kul att se hur han beter sig den här gången, min lilla älskling. Han blir mer o mer exalterad för varje gång vi kommer dit! När han blir större så ska jag lära honom att dyka, jag längtar tills dess..=) "Jag ska lära honom allllt jag kan!"....Baloo till Mowgli i Djungelboken...hehehehe.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis!!

2009-04-19 @ 12:09:49
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0