Trött som en gammal kakadua...

Klockan är 22.00 och vi kom precis hem från ett besök hos Jossan i nya lägenheten i Hägernäs! Den var jättehärligt planerad och min kära syster har verkligen slitit med tapetsering och målning. Kommer bli kanon!

Helgen har bara schvishat förbi i en jäkla fart. I fredags var jag hos Hellan ju och scrapbookade. Thaimat och kladdkaka och en massa härligt snack tills klockan blev 02.30..oops, dags att åka hem.. Vaknade likförbannat 06, Nöten pigg o glad...gäsp..jaja, jag kan sova i graven.

Kräftskiva i lördags hos Johan o Lina (Dom som gifte sig för två veckor sen) Mys, mys till klockan 03...GÄÄÄÄSP igen! Melwin var med mig på festen och vaknade i deras sovrum kl 02..jag tänkte att jag håller honom vaken ett tag nu så han sover längre på morgonen! Bra ide! Brudarna flockades kring Melwin som charmade alla. "Åh, är han vaken, varför säger du inget, vi vill ju mysa med honom ju!" Packade in oss i bilen kl 03, då ringde Tobbe som vart på Garbo med SATS gänget...Karl hade gått från Solna till Vällingby...eh...normalt??? Jag plockade upp honom och så for vi hem. Innan vi la oss...klockan 03.30 så mumlade Tobbe samtidigt som han fes och rapade...typ..att kl 07 kommer hans moster Lollo med Emma...vi hade lovat att vara hundvakt. "SKÄMTAR DU!!!!????" Vad i helvete, jag som har lagt upp en plan att iallafall få sova till kl 08!!! Jaha, där rök min "sovmorgon" Upp o hoppa om 3 timmar igen...Fyyyy helvete...när klockan var 06.55 så vaknade jag av mig själv...fattar inte vad det är för fel på mig...inställd klocka numera. Det kändes som jag vart o festat på en 36 timmars jävla Finlandsbåt nonstop!

Idag har jag jobbat i Solna på Coda. Gick kanonbra.
Sov gott inatt...men nu...ojojoj...säger bara en sak...KUDDE, KUDDE, KUDDE!!!

GOOOOOOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sova vad är det? Jo, på mornarna kan jag sova, men då får jag inte....



Ja, du får gärna komma förbi någon dag, vore jättekul, så får du titta på utbyggnaden också:-)



Kram!

2009-09-01 @ 07:18:18
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0