BloggDesign

Nu så! Nu har jag hankat mig fram bland alla koder o mallar, suck.. Sakta men säkert tar min blogg form såsom jag vill ha den! Tobbe har laddat ner Photoshop till mig så idag är det bildredigering och ny Header som gäller!
Det är skitkul! Jag har blivit en datanörd! Men ni skulle se mig, hehehe, just nu sitter jag o fipplar på datorn med en liten minimänniska sparkandes i revbenen. Jag fixar i 3 minuter, jollrar i 2, osv. Hahaha, allt för att hinna med så mycket som möjligt på bloggen! Jag har byggt upp en liten "fåtölj" till Melwin i soffan så han kan vara med mig, stackarn, han fattar inte alls vad fan jag pysslar med!

Men idag måste vi fasen gå en promenad iallafall, det är ju grymt härligt väder! Igår var vi inne hela dan, jag hade haft feber och vart illamående hela kvällen o natten till måndan, vete fasen vad jag hade fått i mig! Det kom på kvällen när brudarna varit här och haft Babyshower! Så igår åt jag typ två leverpastejsmackor , en banan o 3 mandariner på hela dan, inte bra. Konstigt att jag var matt..Vi hoppade över BabySats i morse, känner mig fortfarande lite seg, laddar till på torsdag istället!

Nu ska vi dra ut och knata! Hej o hååå!!!
Längtar tillbaka till Thailand! Pratade med Annika igår, hon och Johan åker den 19:e Mars! Åhhh, MYYYYYS!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

ÅÅÅ, vilken härlig bild.

Vad skönt det ser ut. Pigga på dig !



Kram/T

2009-02-03 @ 11:49:58
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag använder Photoshop :) Jaa det är klart! Vi ses imorgon! Kraaam

2009-02-03 @ 15:45:22
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0