BODYPUMP!!!


TJIHOOOOO!!!!!! ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ GÅ IVÄG OCH KÖRA PASS!!!! Erika kommer hit strax innan kl 11, sen drar vi upp till Centrum och kör ett BodyPump pass!!! Eftersom det inte blev nån Step igår så tar jag igen det idag...det värsta är bara...det är ett år sedan jag körde ett BodyPump pass, eftersom jag skadade ryggen innan jag blev gravid. Och jag kommer att få en sån förjävla träningsvärk...hehehe...även om jag inte tar på en enda vikt så kommer jag att vara handikappad heela veckan...I know..det är så BP funkar!

Middagen igår var såååå jäkla rolig!!! Vi kom hem kl 02.30 ca! Supergod mat, åh, Lollo är så grym i köket!!!
Melwin sov nästan hela tiden i deras säng, min härliga lilla unge! Han är så lätt att ha med o charmar alla!!!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0