En kopp..eh...kropp som vaknat till liv!!!

Fasen vad jag var laddad idag på BabySats passet! Ojojoj, nu börjar kroppen vakna till liv igen o svarar när jag pressar på lite extra! Magen har gått ihop helt o skakar inte som en symaskin som den gjorde för bara nån månad sen! HÄÄÄÄRLIGT!!! Jag la på dubbla vikter plus lite extra på axlar o ben....hehehe...jag var så svettig att folk kollade konstigt på mig...inbillade jag mig iallafall..det är ju liksom ingen som riktigt tar ut sig på dom där passen, men idag bevisade jag motsatsen, tjihooo!

www.menskopp.se

Jag har beställt en menskopp!!! Jag skrev ju igår att den har kommit nu! Hahaha, jag hörde om den för nåt halvår sen på både radio o TV o tyckte det lät konstigt...en liten gummikopp som sitter där inne o samlar upp allt...hmm...jag blev dock lite nyfiken och jag har snackat med folk som älskar den! Den känns inte, man kan bada o träna med den och sova med den, plus att den är bättre för pH värdet..där nere.. Och säg att det funkar grymt bra, fasen vad skönt att slippa köpa tamponger för all framtid! Det kallar jag en härlig gärning för miljön!!! Det vore ju bra! Jag läste att en kvinna förbrukar ca 16 000 tamponger under en livstid...det är en stor jäkla hög det! Hmm, varje ask innhåller 8 tamponger, det är 2 askar per förpackning..som kostar typ 35 spänn..2 askars förbrukning i månaden...gånger 12 =ca 850 spänn om året..men herregud, det betyder att jag betalar ca 34 000 kr i mitt liv på TAMPONGER!!! Då kan det va värt att lägga 300 spänn på en liten Menskopp, hahaha...så himla fult namn! Årets julklapp till alla brudar i familjen..undrar hur man ska rimma på det??? ;) Skämta bara, oroa er inte...hehehe...

Imorgon ska jag o Melwin till Cillan o hälsa på! Sen kl 17 är det middag hos mamma o Micke!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0