Fasen vad snygg jag är...;)

Nu e jag klippt och stylad! Sååå härligt! Jag o Hanna käkade lunch efter klippningen, hon hade en lång lucka! Vi satt som vanligt o babblade o babblade om allt o ingenting, det är det som är så härligt med Hanna!
Melwin sov som en liten gris i fyra timmar...

Ni skulle ha sett mig på väg till bilen idag...suck. Tobbe tog som sagt bilen till imorse till förrådet, jag skulle ju ta en härlig liten promenad dit. Men min älskade Toobi glömde att ta med sig bilbarnstolen...=( Så där gick jag och kämpade i snömodden, motvind, snöblandat regn och en bilbarnstol på ena axeln.....jag var helt dyngsur när jag kom fram efter 30 min, Melwin skrek, min mascara rann nedför kinderna och när jag startade motorn efter att ha packat in allt och bökat så ser jag att bensinen nästan var slut! Tobbe ringde precis när jag hoppade in i bilen, nära ett nervsammanbrott o hjärnblödning. Han fick ta en del skit, stackarn....förlåt mig min älskling!!!

Men jag e jävligt snygg i håret iallafall...hehehe...


 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjusigt, bruden! Blev jättesnyggt. Får se när jag lyckas få till något som liknar en frisyr på mig...

2009-02-06 @ 17:17:59
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Linn

assnyggt! :D

2009-02-07 @ 00:49:48
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0