Fredag den 13:e

Jag o Melwin har verkligen fart runt idag, som jag nämnde igår så har jag haft jag häcken full..hann faktiskt med att storhandla i morse också..bra där.. =) Melwin har vart på bra humör nästan heeela dan, han somnade först nu kl 19...börjar tro att jag har sportdryck i rattarna..;)

Tack Tessan för den goda ärtsoppan och den underbara äppelkakan!!! MUMS!!!

Förlåt, måste bara..Sitter o kollar på Let´s Dance med Tobbe nu....båda vi två retar oss nåt så förjävligt på Kitty!!! Jävla idiot! Att hon inte får åka hem snart, vem röstar på henne??? "alltså, det är ju tur att jag håller på med TV, så jag inte behöver ta åt mig av juryns kritik"...suck..jävla diva...borsta håret...HAHAHAHA, trist ultrasvensson jag låter som...men jag kunde inte låta bli..kanske ska skaffa mig ett härligare fredagsnöje..hehe..


p.s är inte Morgan o Melwin lite lika..hahaha!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-14 @ 12:56:46
Postat av: Tessan

Ja, vilken tur att hon äntligen åkte ut !

2009-02-14 @ 12:57:19
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0