Hon gick..och gick...och gick....

Ja, promenaden idag började klockan 10, då jag gick hemifrån för att möta Annso o Adam kl 10.30 i Hässelby. Sen gick vi till vattnet vid Grimsta och tillbaka, tar ca 2 1/2 timme, o hem igen, 30 min....pust! Så slutresultatet blev drygt 3 1/2 timmes promenad! Det var sååå härligt, vädret e ju kanon idag! Jag hade kunnat fortsatt en bit till om jag inte blivit så jäkla hungrig!
Det var himla isigt där vi gick, tog en runda i spåret också, reeen blankis, men det gick bra, ska köpa broddar på skoaffären i veckan.
Imogon är det BabySats igen, jag längtar!
På lördag så ska jag försöka dra iväg med Erika på det första "riktiga"Step passet kl 11! Åh, det vore så jäkla härligt att höra musiken o fara runt o svettas, det blir lite annat än på BabySats där musiken är låg och koreografin är för lätt. Det ska ju vara anpassat för oss nyförlösta och gravida. Jag ska ta det lugnt på lördag i så fall, hålla igen farten ett par veckor till, ta det säkra före det osäkra. Jag vill inte ha en livmoder som skvalpar omkring i trosorna =/!
Det skulle vara bra för Tobbe att ha Melwin för sig själv ett tag också. Då kan han ta en nappflask fight om det skulle krisa..hehehe..

Annso balanserar på sidan av stigen för att inte drutta omkull! Melwin sover gott i vagnen!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0