Jag älskar dig, min härliga lilla unge!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallllååååå det var hur mysigt som helst att träffa er i lördags man blir liksom lyrisk. Jag hittade det var ju bara att söka på Crudi och Cashew hi hi hi, kul läsning och sen alla bilder även om de på mig totalt borde censureras för allas trevnad. Vad sägs om en date nästa vecka?? Sen tänkte jag även dra igång att planera inför nästa syjunte date snarast då kör vi i Stenhamra

2009-02-09 @ 21:24:17
Postat av: Linn

sv: Jaaa vem gör inte det xD Längtar som fan!



Sötis på bilderna. :D

Kraaaam!

2009-02-09 @ 21:32:23
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tjena "Morsan" !



Vilken liten gla´prick, kom gärna över på lunch någon dag (ej tisdagar och onsdagar då jag jobbar)



Missade ju Er tyvärr i onsdags.



Kram GIP (Grandma´in plastic)

2009-02-10 @ 08:53:23
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0