Morgonpigg unge...gääääsp...


Melwin har fått in riktigt bra rutiner nu! Han somnar vid 19, 20 tiden på kvällen, till skillnad mot 23 för bara några veckor sedan! Men dessvärre är han så jäkla pigg när Tobbe drar till jobbet vid 6, 6.30! Han under håller sig själv rätt så bra ett tag, men sen vill han ha sällskap och ropar, garvar, testar nya ljud, alltför att väcka morsan.. Men det är så himla härligt att vakna till skratt och ett sött lyckligt nylle, min lilla älskling!
Nu har han tagit sig en liten powernap så jag hinner fixa mig iordning. Vi ska ta en promenad till förrådet i Vinsta där bilen står för att åka till Hanna sen!
Åh, jag älskar att bli klippt(...vem gör inte det..) det är så skönt när man känner kammen pilla bak på ryggen, och håret luktar såå gott när man går därifrån! Även om jag köper exakt samma schampo o balsam så luktar det inte på samma sätt!

Ikväll blir det nog en Ben&Jerry glass, mums, till Let´s Dance. Laddar inför tjejmiddagen imorgon hos Annika! Åh, Jessica o Vincent kommer också! Det ska bli så kul att träffa henne och hennes lilla skrot som föddes för 4 veckor sen!
Det är skönt att inte vara den enda som sitter med spyor på axlarna och tackar nej till vinet...;)
Hej o hå!

P.s Jaja, Nettan o Tessan, jag vet att jag e kinkig när det gäller kyckling...precis som min far, hahaha! Kraaam på er! D.s

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja du ser, dom brukar rätt in sig efter tre månader ca tycker jag, gullungen. Vad är Ben&Jerry glass, den har jag missat.



Att bli pillad i håret är bland det bästa som finns...



Kram till hela familjen!



Tessan

2009-02-06 @ 10:46:18
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ben & Jerry.... åhhhh jag kommer över! Hihi. Har du alldrig smakat det, Tessan? Då ska jag bjuda dig på det när plånboken tillåter (den är inte direkt gratis men oooooo så god).

Behöver också klippa mig. Ibland har jag turen att Tim vill fixa med mitt hår, snacka om att man håller på att somna!



Kram på er och trevlig helg. Puss på gullungen!

2009-02-06 @ 11:27:05
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0