Träningsvärk, promenad, vaccination...


Hahahaha, det är inte sant vad man tappar snabbt....styrkan alltså! BodyPumpen igår gick bra och jag tog det himla lugnt med vikterna. tuuuur det! Jag hade 5 kg på knäböjen...hehehe...ca 20 kg skillnad mot för ett år sen, jag skakade efter 2 min och när jag körde marklyft i rygglåten så fortsatte knäna att vibrera, skööönt! Jag ser det som att jag inte kan hamna längre ner än vad jag är nu, jag kan bara bli starkare! Och det känns så härligt att jag är på väg nu!
Tobbe var hemma med Melwin såklart, jag sa att om han börjar krångla o bli tröstlös, så tryck ner honom i vagnen och dra ut o gå, då somnar han på en minut. Men han hade varit glad hela tiden, tills han somnade i babygymmet. Andreas höll dom sällskap och när jag o Erika kom hem så käkade vi lunch och kollade på Saw IV och Saw V..fy faaan vilka vidriga filmer egentligen..nu har vi sett alla fem som kommit ut o man bara sitter o spänner sig och iallafall jag, gömmer mig bakom en kudde..hahaha! Så fort filmen är slut så känner jag hur skinkorna sjunker ner i soffan igen och hur blodet kommer tillbaka till ansiktet...varför utsätter man sig för sånt??? Människan är konstig...

Den här veckan är fullbokad! Idag ska vi gå promenad med Annso o Adam, sen kl 16 ska vi till Hässelby för att "fastställa faderskapet"...fan vad löjligt...vi ska alltså dit och bevisa att Tobbe är far till Melwin...hur ska dom kunna veta att vi talar sanning? Jag kan ju för fasen ta med mig vem som helst! Idiotiskt...snacka om slöseri med resurser...

På onsdag ska Melwin på 3 månaders koll och få sin första vaccination...don´t like..spruta in en massa skit i ungen som är så liten..Visst är det bra att man har kunnat utrota vissa farliga sjukdomar..men att tex vaccinera mot sk"Dagissjukan"...det är fan sjukt!!! Bara för att folk inte kan vara hemma med sina sjuka små barn så ska man vaccinera dom. Jag vägrar iallafall ge den till Melwin, det säger jag bara..
I USA håller man på att utreda om vaccinationer kan ge Autism, vilket många föräldrar hävdar!  I Serige har den debatten vart på tapeten för ett tag sen, men man hävdade att så inte var fallet..hmm...Det enda som man borde göra tycker jag, är att först ta ett blodprov och se om barnet tål vaccinationen, alla tål ju inte Antibiotika eller Penicillin..det kommer kanske hit om 50 år...

På torsdag är det Yoga träff i Vallentuna! det ska bli härligt! O på fredag ska vi mamma o Micke för att käka middag, myyysigt!!!

Oops, nu måste vi dra!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0