Semmelbakning, promenad, tjejmiddag!



Så ser min dag ut idag! Eftersom vädret är så ljuvligt så drar jag o Melwin på promenad till affären och handlar ingredienser till semmlorna. Det är efterrätten som står på menyn ikväll. Jag ska testa ett nytt recept från Leilas bok, med kardemumma i degen! Det kommer att bli gryyyymt!
Tobbe drog hemifrån kl 8 i morse för att gå på SATS inspirationsdag vid Stadion. Så jag väntar tills han kommer hem i eftermiddag för att få bilen och dra iväg till Annika!

Nu kan Melwin snurra runt från rygg till mage, iallafall när han har lite tur! Så det börjar bli farligt att bara lämna honom som jag brukar på soffan! Jag får börja bulla upp med kuddar som lite stopp. Han tycker att det är jättespännande att se saker från andra perspektiv verkar det som! Han ligger på rygg, vrider hela den lilla knubbiga kroppen bak i en båge, suger tag i fårskinnsfällen med munnen, hostar för att han nästan kvävs för att han stånkar o blir så ivrig o garvar sen nöjt...o ibland fortsätter resan till mage, men det är jäkligt tungt att hålla upp huvudet en längre tid så då bara ligger han där o grymtar som en liten gris tills jag kommer o vänder honom.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0