Semmeldag och 3 års firande med Toobi!


Idag har jag o Tobbe varit ihop i 3 år! Vi firade det med en trerätters middag hemma som jag har fixat med hela dan!

Meny:

Förrätt:
Sparris med Parmesanost och rostade Pinjenötter

Varmrätt:
Baconinlindad kycklingfile fylld med Basilika, Fetaost och soltorkade tomater
Potatisgratäng och Aioli

Efterrätt:
Semla

Seriöst va! ;)
Melwin satt i sin lilla Babysitter på golvet och tittade på oss när vi vräkte i oss maten....man lagar mat i 5 timmar o käkar upp den på 10 min....hmm....vadå hungriga! =) Samtidigt som  jag o Tobbe firade vår lilla dag så var det presskonferens angående Viktoria o Daniels förlovning. Jag tycker det är härligt att det blir bröllop nästa sommar! Alltså...inte jag o Tobbe...hehehe...

Imorgon kommer Jessica o Vincent till oss! Vi ska gå promenad och käka lunch...o käka semlor..Sen får det fan va nog med semmelsvullandet...imorgon blir det semmelavsked för det här året..hahahaha!

Nu ska jag kolla på "Mästarnas Mästare"!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis syster! :D

2009-02-25 @ 12:38:52
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0