STEP!!! ÄNTLIGEN!!!



Tjihooo!!! Kl 11 står jag där redo bakom stepbrädan! Åh, jag ska käka frulle nu o väcka Toobi som är bakis från grabbkvällen på Bronco´s igår...hehehe.. Melwin har haft sin pigga stund som vanligt i morse och nu sover han, förhoppningsvis en timme till. Jag längtar efter att höra basen i högtalarna o känna hur det spritter i kroppen när man sätter koreografin!  Inte för att jag lär orka hänga med som förut, men bara jag får vara med så är jag glad!

Ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen, har inte sett nån av delfinalerna..ska laga nåt gott att äta också. Hade planerat att käka KycklingFajitas igår, än en gång inspirerad av Tessan =) Men jag orkade inte börja fixa igår när jag kom hem från MamaMia så det blev makrillmackor...kul mat va... Tobbe var ju ändå iväg och käkade gott och det är inge kul att stå och fixa iordning till sig själv.

Nej, nu måste jag sätta fart! Ska ringa Jossan och höra om jag kan komma över en sväng idag och hämta mina kassar med kläder! Först FRUKOOOOST!!! =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas det blir gott!

2009-02-21 @ 18:24:10
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0