Dags för förnedring...

Mamma ringde igår kväll och meddelade att kvällens middag är inställd, åh vad trist!!! Madeleine har fått Kräksjukan! Stackars lilla syster!!! Fyyyy fan för att spy!!! =0

Jag startade fredagen med att böka runt i tvättstugan från 07 i morse...det var det enda tiden som fanns idag. Och vad spelar det för roll, jag har ändå vart vaken sen 05.30 i morse, hääääärligt, vem fan behöver sömn??? Jag måste börja lägga mig tidigare på kvällarna, det är det som är problemet. Vi kollade på en rätt värdelös film igår kväll med Keanu Reaves...(stavas han så?) En science fiction film var det iallafall....inte riktigt i min smak..

Kl 15.30 idag så ska jag o Melwin till Kista, MamaMia..jag ska sätta in en kopparspiral...åh, vad jag längtar!!! Ett sånt härligt fredagsnöje!!! =( =( =( Att gynunderökas är det värsta jag vet!!! (lite överdriver kanske..)Men det är så grymt förnedrande!!! Folk säger att efter man fått barn så blir man så härdad att man inte bryr sig om vem man fläker upp sig för, rota på bara...NO, NO, NOOOOOOOOOO!!!!! För det första så går man fram till stolen med kläder på endast överkroppen, hur snyggt är det? Sen ska man lägga sig i den där hemska stolen, så kommer standard kommentaren "och så kan du komma fram lite med stjärten" usch, så känner man hur det där jävla pappret prasslar under rumpan o liksom fastnar lite i huden! Sen hissas stolen upp så att barnmorskan har ens underliv i ansiktet...hoppas jag inte luktar, ser jag normal ut där nere? klick så åker strålkastaren på...Nästa kommentar" jag tar lite glidslem här på spateln" åååhhhhhh, I hate it! När undersökningen ääääntligen är över och man konststerar att det faktiskt inte var så farligt, dom gör ju det här hela dagarna, jo då, då ska man kliva ner från den förbannade stolen! Än en gång fastnar pappret lite fint, prassel, prassel, sen ska man gå o klä på sig så man vänder sig med bara skinkor mot barnmorskan, HAHAHAHA!!! Så jäkla fult!!! Går man för snabbt så dallrar fanskapet så där härligt, går man sakta så befinner man sig i den fiiiiiina positionen för länge....suck...ibland önskar jag att jag var man.. Jag, Jessica o Annika diskuterade det här i onsdags. Alla verkar ycka samma sak! På film så byter man alltid om till en liten sjukhusrock, det skulle va bra! Jag ska ta på mig en lång kofta idag, så jag iallafall slipper en del av förnedringen, hahaha!

Nu ska jag ner i tvättstugan igen! Jag har börjat tvätta med härligt doftande skjöljmedel igen...nej, nej, nej...hur tantigt lät inte det där, HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jaja, skit samma...när Melwin föddes så sa så många att man absolut inte skulle tvätta barnkläder i parfymerat tvätt o skjöljmedel pga allergier  o skit. Jag håller verkligen med! Så jag köpte miljömärkt, utan fosfater, parfymer, konserveringsmedel o sånt. men det luktar ju för fasen inte rent! Jag borrar in nyllet i de nytvättade handdukarna, o det luktar gammal salva, bläää! Så nu anser jag att jag kan börja tvätta mina o Tobbes kläder o handdukar i lite "luktagott", Melwins kläder, handdukar o sängkläder fortsätter jag att tvätta milt såklart! Så, nu har jag tantat av mig för idag också...hehehe..

Hej o hå!!!

Mina älsklingar!!! Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ha ha,du är för härlig!



Kram Tessan

2009-02-20 @ 09:51:54
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Jossi

...tröja, naken underkropp med dallrande röv och STRUMPOR!!! Ha,ha... de fulaste som finns!!!

2009-02-20 @ 21:22:00
Postat av: Nettan

Haha! Du är inte klok! Fast det är ju det som är så härligt... ja inte gynundersökningar, men att vara inte klok:-)

Jag har alltid använt sköljmedel med lite doft, funkade bra även när ungarna var små.



Kram på sig lilla tanten!

2009-02-21 @ 14:43:17
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mickan

haha lilla Carro! fast det är ännu värre med killar i endast t-shirt och strumpor. typ midjekort t-shirt hahaha! ett skitbra tips är att ha kjol på sig alltid när man gå till gynkan. då behöver man inte visa sin dallrande röv när man springer tvärs över rummet hela tiden. en annan skitjobbig grej är när dom är klara med en och säger att man kan hoppa ner från stolen, och så ger dom en papper så att man själv kan torka av sig den där gelen dom använder. känns ju helt bekvämt att torka sig i röven framför nån!!

2009-02-23 @ 19:08:42

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0