Valentines Day!



STOOOORT GRATTIS TESSAN OCH JOHAN PÅ ERA FÖDELSEDAGAR!!!!!


Idag är det alla Hjärtans Dag! Många tycker att det är sjukt att man ska ha en speciell dag i kalendern där man ska  visa den man älskar extra uppskattning. jag tycker det är härligt, för tydligen så behövs det en sån dag! Jag tror att de flesta är dåliga på sånt  i vardan...Det behövs lite ljusglimtar här o där, speciellt när vi har haft en sån förjävla mörk årstid så länge!
Fram för mer vardagsromantik!!!

Ikväll blir det middag hos Lollo o Pelle! Fasen vad kul det ska bli!

Suck...idag kl 11.00 så skulle jag o Erika ÄNTLIGEN ha kört Step pass uppe i Centrum...jag har längtat o längtat i flera månader och idag var det dags...trodde jag...Kjell, Tobbes farsa ville att Tobbe skulle jobba idag...faan...självklart går jobb först men det är sååå typiskt att det blev just idag, han har inte jobbat en lördag på månader...jaja...vad är väl en bal på slottet...;) Jag har redan bokat mig till nästa lördag! =)


JAG ÄLSKAR ER!!!





Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack!



Älskar Er!



Kram Tessan

2009-02-14 @ 12:57:58
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Kerstin i Täby

Vilken söt liten kille ni har. Har sett förtjusande bilder på Tessans blogg.

Kram till er.

Kerstin.

2009-02-14 @ 20:25:51

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0