BabySats!

Igår fick jag klartecken från Soheila på MamaMia att börja träna lite smått! Tjihooo! Allt hade läkt ihop perfekt och bäckenbotten var stark!
Så i morse var jag och Melwin och gästtränade på BabySats passet! Det gick jättebra! Lille mannen sov nästan hela passet på mattan framför min bräda medans jag for fram och tillbaka och flåsade och drog i gummiband. Det var rätt bra drag på övningarna, iallafall för min nuvarande form. Melwin vaknade när det var 15 min kvar av passet, och då var det dags för armhävningar över honom, så han garvade och tyckte det var kul! Jag blev rejält svettig trots att jag tog det lugnt. Passet byts ut först i Maj så jag har gott om tid att bygga upp styrkan igen! Och så fick jag äntligen köra lite step, tjihooo!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt och roligt det låter. Lycka till med träningen o pussa Cashew från tant!!!

2009-01-15 @ 20:08:08
Postat av: Jossi!

Alltså det var från mig:-)

2009-01-15 @ 20:08:54

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0