Fasen vilket härligt väder!!!

Äntligen lite kyla och sol! Igår var jag, Tobbe o Melwin ute på en långpromenad i ca 2 1/2 timme! Det var ju ca -10 grader så kinderna såg ut som två svullna röda äpplen..hehe.. Melwin sov hela tiden, inbäddad i sin mysiga overall och fårskinnsfällen i botten.
Igår kom också mina efterlängtade Uggisar! Dom var härligare än jag hade tänkt mig! Som att gå omkring i duntofflor ute! Mysmysmys!

Ikväll blir det antagligen plogning för Tobbe, om det fortsätter att snöa som det gör nu. Perfekt timing! Ledigheten är över och andra jobb är det dåligt med så här års. Problemet är bara att vi har ställt om dygnet! Suck....Vi har inte gått och lagt oss före 01.00 en enda kväll sen jul...och så ligger vi o slöar oss alla tre till minst 11 varje förmiddag..;) Det värsta är att Melwin hakar ju på oss. När han vaknar, som han brukar, vid 02.00 för amning..då är det tänt överallt i lägenheten, eller så sitter vi hemma hos nån och skrattar och spelar musik..så klart att den lille nöten vill vara med oss då! 
Det är lätt att ställa om dygnet åt det hållet, svårare att ställa tillbaka, men jag ska försöka. Jag har ingen ork att sitta och jollra med en speedad minimänniska som ligger och garvar och myser kl 24 varje natt, och hålla på till 02...nej, nu ska vi bli duktiga och gå promenad på förmiddan och sova på bra tider.
Så det så! =)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0