Feeeeeeest!!!!

Ikväll blir det fest hos Micke på Ekerö! Rooooligt! Vi ska hämta upp Hellan i stan kl 18 o sen far vi ut till ön! Jag har precis rotat fram kläder till ikväll..suck..inte mycket att välja på men jag är ändå nöjd. Snygga jeans och en grön finstickad tröja med en liten puffärm och sidenband, sååå fint så..;) det svåra när det gäller klädval är att det mesta som är snyggt och som passar, är väldigt bökiga att amma i! Om jag blir arbetslös nån gång i livet så ska jag börja designa snygga ammningskläder som inte kostar 20.000, och babykläder med lite jädra färg på! =)
Mitt kommande yrke! Måste bara hitte nån som e bra på att sy grejerna också..för om jag sätter fart så blir det inte mycket sålt, promise..Hehehe..

Jag håller på att klura ut hur man förändrar bloggen! Hmm, gick in på en "bloggdesign sida" igår, o fattade inte mycket..faan, det är grymt mycket koder hit o dit och jag är rädd att förstöra en massa bara. Jag funderar på att skapa en blogg som jag bara kan ha som kladd och öva mig på..vi får se hur ambitiös jag är.

Idag har jag och Tobbe tagit en långpromenad längs med vattnet men Melwin! Det är så fint nu när det är lite snö på marken! Nu är det tom sol ute! Nähä, är det saaaant?! =)

Nu ska jag passa på att käka lite lunch innan dampungen vaknar, hehehe, närå, han e så jäkla rolig nu, skrattar ofta o fumlar med sina små knubbiga händer i munnen! Min älskade lilla unge!!! HAHAHAHA!!! Nu när jag läste sista raden så blev det DAM-PUNGEN...HAHAHAHA!!! DAMP-UNGEN menar jag ,hehehe....kul att man e lättroad...eh..
HEEEEEJ DÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Jossi

De märks attt du e mammaledig som har tid med en övningsblogg... hm...

2009-01-31 @ 21:54:19
Postat av: Nettan

Haha, jag läste också Dam-pungen och undrade så vad det var;-)

Övningsblogg låter bra, alltid kul att lära sig, eller hur?!:-)

Hoppas ni hade kul igår!

Kram

2009-02-01 @ 11:55:06
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag har lite koll på html-kod, ja och hjälper gärna till om jag kan. Frågan är, vad är det du vill göra? Då kanske det är lättare att ge råd om hur du ska göra:-)



Kram Nettan

2009-02-01 @ 17:32:34
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0