FujiDirekt..

Jag tänkte att jag skulle ta och framkalla lite kort! Så jäkla dyrt att göra det själv på datorn om man vill ha många kort.Gick in på FujiDirekts hemsida, jag har en sån jävla slö dator så att maila alla kort i en mapp skulle ta ca 487 dagar....suck...och jag e ju sååå bra på datorer...nooo. Så jag beställde en fotopåse, som på den gamla goda tiden, fast för digitalkamera såklart...så skickar jag in en skiva istället, det ska jag väl klara av.

Fasen, känner för att ha en härlig tjejmiddag eller nåt! Vill sitta o snacka bajs i timmar o garva så man kissar på sig...eh....det brukar gå till så..hehehe. Vi har rätt sjuk humor vi brudar, det är det som är så jäkla befriande!

På lördag ska vi till Micke på "avskedsfest". Han drar till Fillipinerna i 3 månader! Jag tänkte banta ner mig till 20 kg och slinka ner i handbagaget...det vore härligt! Alltså, med sol o lite jäkla värme! Inte att väga 20 kg, skulle inte se så bra ut...ett vandrande Biaffra med ådriga jättepattar...hehehe...schysst..

Igår kom jag i mina härliga Lewis baggyjeans! TJIHOOOO!!! Testade dom för nån månad sen..det är ju ändå baggy modell så jag trodde aldrig att det skulle vara nåt problem...eh...JOOOO!! Jag klämde o klämde, försökte att liksom trycka ner min lilla "muffintop" i brallorna, stön o stånk! Det såg ut som att jag hade världens största "cameltoe" och en halvmeter lång knögglig kärring rumpa...oh my good, jag blev så jävla besviken så jag slängde in dom i garderoben och drog på mig ett par för stora slitna gamla mammabyxor med gummisnoddar från resåren som stod åt alla håll...fy faan!!!
Chocken la sig efter ett par veckor... ;)... och igår tog jag fram dom igen, mina gamla polare. DOM PASSADE!!!  Visst, dom e lite tighta fortfarande, men den gamla kameltån var borta o rumpan en halvmeter högre upp...hehehe. Så nu har jag tvättat och lagt undan nästan alla mammakläder i en påse. Hoppas det dröjer ett tag innan jag behöver dom igen!

Den här veckan kommer att bli härlig, det vet jag! Hej o håååå, kameltååååå!!!

Det är så kul...jag blir alltid så bra på bild...Tur att mina älsklingar blir det!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Bra jobbat Carro ! (med brallorna)

Gosig han är den lilla, med en riktig liten tjurnacke.



Kram till Er Alla.

2009-01-27 @ 06:54:50
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Jossi

Ha ha.. roligt inlägg tycker ja! Pussa sötisen från mig. Melwin alltså!!!

2009-01-28 @ 01:21:49
Postat av: Linn

sv: Jag förklarar för dig på onsdag! Lite knepigt ..



Vi ses! Kraaaaamar!

/Liten

2009-01-30 @ 20:40:59
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0