GRATTIS LINN 17 ÅR!!!

Lilla syster fyller 17 år idag!!! Ja må hon leva, ja må hon leva!!! Vi ska fira henne på lördag,  så jag ska köpa nåt härligt imorgon när jag ska till centrum! =)

Idag har jag och Melwin varit på låååångpromenad med Annso och Adam! vi gick från Hässelby till Spånga C och upp till Vällingby C och hem! Det tog nästan 21/2 timme! Det var härligt att snacka barn med nån som har bebbe i samma ålder! Adam är två veckor yngre än Melwin.

Ikväll ska jag köra lite styrketräning med mitt gummiband och lite bra Pilates övningar på det. Kollade på SATS hemsida, och dom har en klass som heter Baby sats på tisdag och torsdagar! Man tränar upp lite flås och styrka, och så får barnet vara med på en filt bredvid. Lollos kompis Lina kör det och hon sa att folk sitter och ammar på sidan om, bra!

Imorgon ska jag på efterkoll hos Sohelia på MamaMia! det ska bli kul! Alltså, inte att gynundersökas...fy faan..men att visa upp Melwin för Soheila, hon har ju bara petat på honom när han låg i magen! =) Hon sa ju alltid att han hade en sån härlig rumpa! Hahaha! shit...måste hämta tvätten...kommer strax...

Pust, det gäller att passa på när lille mannen sover! 

Pratade precis med Erika och dom kommer på middag på fredag! Vi ska käka Tacogratäng, slurp! Var inne på Tasteline och kollade in recept, det ser himla gott ut!

Extra kram till Linn idag!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

tack så mkt syster! :D ses på lördag.

2009-01-13 @ 18:37:20
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0