Gravid Yoga träff!

Idag kl 10 så träffades vi allihopa från GravidYoga kursen på Cafe´Mumma i Täby! Det var så kul att se allas små bebisar! Den äldste föddes i slutet på Oktober o den yngste i December, så alla är nära varandra i ålder!
Vi gick en promenad i det råa vädret och sen käkade vi lunch, ammade, bytte blöjor...hahaha, fullt ös!

Efter det drog jag o Melwin till jobbet för att fika en snabbis med härliga Ingela. Vi hämtade även spjälsängen som jag köpt av henne för 500kr. Den var som ny, med madrass och sidoskydd, perfekt! Ska bygga ihop den ikväll! Vaggan börjar bli lite trång, eller rättare sagt, Melwin rör sig så mycket så han väcker sig själv när han slår i armar o ben i sidorna så det ekar.

Tobbe ska iväg på fotbollsträning och jag ska sätta mig och pyssla med ett album till Melwin! Jag har köpt lite scrapbooking prylar som jag klipper och klistrar med. Jag tror det blir bra!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0