Lång promenad!

kl 11 idag så träffade vi Annso och Adam för en promenad! När jag klev upp i morse så var det så mörkt och trist ute så om vi inte redan hade bestämt tid för promenad så skulle jag ha stannat inne..;) nu blev det en låååång promenad på 2 timmar runt Hässelby strand istället! Vi gick en hel del längs med vattnet och spanade in coola hus som låg fint till. På hemvägen gick jag in på ICA för att handla lite småsaker, då stötte jag på vår gamla granne Caroline! Hon och hennes familj flyttade för bara nån vecka sen från vår port. Hon bjöd in mig till deras nya radhus en snabbis och det var jättefint! Sen var det 30 min snabb promenad hem i motvind och nedkylda kläder...fan...tänkte nästan ta bussen. Väl hemma så fortsatte Melwin att sova en timme till så jag kunde hoppa in i duschen. När han vaknade hade han skitit ner alla kläder, stackarn..in i badrummet med en skrikande unge som trodde han skulle döööö av hunger..hehehe..

Tobbe kom precis hem, han har boxpass ikväll kl 20.30, så jag och Melwin tar det lugnt i soffan tror jag. Ska försöka hålla mig från att smälla ihop en fet kladdkaka...hehehe...grymt sugen...sockroholic..det får bli en apelsin istället...TJIHOOOOO...

Jag har tagit upp läsningen igen, har typ 30 pocket som jag har samlat på mig så nu det dax att beta av några. Håller på med "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson nu. Den e grymt bra! Det e så perfekt att läsa när jag ammar, då sitter man ändå bara o glor. På TV e det bara skit plus att Melwin drar huvudet mot skärmen hela tiden, nyfiken på vad det är som rör sig på väggen. Två månader o redan TV freak...hehehe...inte bra..






Hej o hå!!!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Hej o hå vad duktig du e med promenader, bajs och allt. Kämpa på morsan he he...

Nu har kattis o Norrlands dotter anlänt till jorden oxå. Hej då din gamla tå!!!

2009-01-22 @ 01:23:55

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0