MELWIN 2 MÅNADER IDAG!!!

Hahaha, det känns som det var igår som jag skrev att han fyllde en månad! Han inledde morgonen med att spy ner sängen efter att han käkat...han låg på rygg och var så glad och så plötsligt så kaskad spydde ha för första gången i sitt liv! han blev jätterädd och började störtböla så underläppen fladdrade, hehehe, lilla Cashew.. Jag fick trösta honom och bära in honom i badrummet för att skölja av hela ungen...=/

Igår var vi och firade Linn! Det var sååå grymt god middag, en härlig kycklingrätt med ananas och ris och Chutney Mango! Muuums!

Idag kommer mormor, Micke, John och Madeleine och fikar. Det blir Chokladbollar till fikat. Så grymt gott recept, med kaffe och mycket kakao!

Veckan som kommer blir fylld av lite olika projekt, promenader, BabySats, fyspass för fotbolls killarna på Munsö, BVC med läkarkoll, fika med GravidYoga gänget som lla har fåttt sina små nötter nu och sen ska jag förhoppningsvis träffa Hellan över en lunch i stan nån dag! Häääärlig vecka! =)


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0