Middag hos Hellan & Johan!

Kl 19 ikväll ska vi till Vanadisvägen, där Hellans kille Johan bor o käka middag! Härligt att träffa dom igen, och gott att slippa laga mat själv! =) Hoppas det blir kladdkaka till efterrätt..hehehe..Hellans och min favorit. Det får bli min ätardag idag..;)

Fick ett sms från SnugAustralia i förrgår ang leveransen av mina Ugg stövlar och dom är på väg! Tjihoo, vad bra! Dom beräknar leveransen till den 10:e Jan, då har det tagit ca 14 dagar från beställnings datumet.
Får hoppas dett kommer lite snö då, så jag får inviga dom pulsande i snödrivor!

Nu ska jag bada lilla Cashew så han e ren o fin tills ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gott folk!



Mycket trevlig afton/natt. Nu har Fam ...kvist carte blanche till Vanadisvägen!



Kram Jolene(Mix av Johan och Helene)

2009-01-06 @ 16:25:55

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0