Ny vecka...inte för att jag har koll på dagarna..;)

Det blev väldigt sent igår, vi satt och käkade middag med Hellan och Johan, spelade Guitarhero, SingStar och babblade i timmar! Det var sååå härligt!!! Vi gick och la oss 03.30 ca, Melwin sov en rekordlång nattsömn på nästan 8 timmar, tjihooo! Dessvärre var han jäkligt pigg o glad kexchoklad i morse...suck, jag var inte lika pigg kl 08, efter fyra timmars sömn..men men, jag blir faktiskt pigg av den lille mannens glada garv och sprattlande lilla kropp! Hehehe, han gör ifrån sig nya ljud varje dag nu, testar sina stämband och sjunger för sig själv i sängen tills han somnar...=)

Nu är det lasange från gårdagen som gäller. Vi har precis varit ute på långpromenad i den härliga klara vinter solen! Eh...I wish...vi halkade omkring i spåret på glans is och duggregn, men det var lite mysigt ändå!

Just det! Måste anmäla oss till BabySats passen i veckan, don´t forget...


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0