Semlor, Lets Dance o en unge som hänger fast på ena patten...

Så ser min fredag kväll ut..suck. Visst, semlor är gott men jag bryter mitt lilla nyttighetslöfte, visst, Lets Dance är kul, om man inte har nåt annat för sig en fredag kväll, amma, visst det är jättehärligt med några timmars mellanrum...inte så ofta som en jävla gång i timmen...Melwin ska käka, käka, käka, o när han har ätit klart e han skitglad o jollrar, suger på handen o myyyser, en timme senare o han e sååå hungrig som att han inte hade käkat på ett dygn, klunk, klunk...GRRRR...
Jag har faktiskt försökt med napp nu men han bara pluppar ut den. Å andra sidan snuttar han ju inte utan äter verkligen som en galning, hmm. Jag antar att det är den sista "amningskrisperioden". Pattar pattar mera mjölk, pattar pattar mera mjölk.. Dom senaste 3 kvällarna har Melwin haft en napp som är hudfärgad, har hår, lite rosa duttar i fyra ändar, har en temperatur på 37 grader och väger ca 80 kg...jag tycker det är dax att byta storlek och form till en napp som alla andra bebbar har, så jag ger inte upp. det här med att hitta handen tar ju sån tid!

Idag var vi o hälsade på Gym & Sim! Jessica ska ha barn i April, Nettie i Maj, Maria i Augusti! Jennys bebbe är en månad, Karins 2 veckor o Melwin 2 månader! Snacka om babyboom på Gym & Sim!!! Vi satt allihopa i en klump o fikade idag när en deltagare kom förbi o bara glodde, hehehe. "vem ska hålla alla pass på vårschemat"? Hon såg riktigt orolig ut! Hahaha! Inte mitt problem...som tur är!

Nu ska semlorna in i ugnen! Tjihooo!!! Det betyder att min svullarkväll snart startar! Jag kallar den för SBR "Senila Bulimikers Riksförbund" hehehe, jag svullar men glömmer att spy...det är så våra heliga tjejmiddagar går till, bäst att öva för nästa lördag är det dax att träffa brudarna på Ekerö! Jippieeee!!!
Bye bye!!!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0