Soooool!!!

Åh, vilket härligt väder att kliva upp till idag!
Snart kommer Annika! Hon är ledig idag så vi ska till Vällingby C och käka våran standard favvo, Kyckling med Cashew nötter...hehehe...vi e som två gamla tanter som inte kan pröva nåt nytt på menyn..hehehe. Men varför bryta ett vinnande koncept! =)
Sen åker vi till Kista C där jag ska på efterkoll, det ska bli skönt att få det överstökat. Hoppas att Soheila säger att allt ser bra ut så jag kan börja belasta kroppen lite mer med träningen.
Jag tänkte gå upp till SATS imorgon och höra mig för lite om Baby Sats passet. Kanske jag testar på det imorgon också, tycker jag att det är värdelöst så kan jag lika gärna fortsätta hemma. Vi får se!

Förresten! Vi var ju på Amningsmottagningen i måndags! Barnmorskan trodde inte det var svamp, men hon tog ett odlingsprov och lite mjölk att skicka in på analys, får svar på fredag.

Hej o hå!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi längtar efter Er oxå. Hoppas Melwin har ett garv över åt mig...



Kram T

2009-01-14 @ 16:18:17
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0