Familjen Annorlunda...


Sitter o kollar på Familjen Annorlunda..oh my good...Jag ska aldrig mer klaga på att det är krävande med EN unge, hahaha! Jag fattar inte hur dom får det att gå ihop! Ena familjen har 10 barn!!! Idag skulle dom åka och shoppa kläder...jag får panik när jag ser hur alla ungar river o sliter i kläder, nagellack och jackor, alla vill ha sitt.. Snacka om att ens hjärna får tillämpa simultankapaciteten till max!
Jag tänker på barn nr två...både jag o Tobbe vill ju självklart ha ett syskon till Melwin..Vad är en bra åldersskillnad??? Sånt kan man ju inte planera..men om man kunde välja så tror jag att 3 års åldersskillnad skulle vara bra! Jag vill känna mig stark i kroppen först, att den har återhämtat sig helt. Jag läste iof att det tar ca 7 år innan kroppen, speciellt skelettet är helt som innan graviditeten. Hehehe..sjukt.. Jag har alltför många kunder som har alla möjliga krämpor i kroppen efter för täta graviditeter. Sen vore det himla bra att hinna jobba upp en bra inkomst igen. Försäkringskassan ser ju till att man sitter i en jävla rävsax där..kommer inte rikigt ihåg, men jag har för mig att  man måste vara gravid igen senast 14 månader efter första barnet är fött, annars förlorar man sin SGI som man har idag..oftast så kanske man inte sätter igång o jobbar heltid direkt..kul att endast få 80% av en liten piss deltidslön när man e mammaledig nästa gång...suck..Man kan ju inte skaffa ungar i en viss takt bara för att fucking Försäkringskassan sätter upp sjuka regler..

Jag tror at t den lilla nöten börjar känna av sina tänder! Han gnager o suger helt galet på allt som kommer i hans väg, o han biter hårt i mina fingrar när han får chansen, hahaha! Han dreglar som en tok också..hör väl till att han börjar "snacka" också..

Nu ska jag stretcha igenom min möra kropp. Har gått 2 1/2 timme i snabbt tempo idag på dan och avslutade kvällen med ett BodyPump pass på SATS. Det gick kanonbra! Har hunnit ifatt vissa muskelgrupper redan! Axlar är jag lika stark i..inte så konstigt nät jag kånkar o fixar med den lilla nöten hela dagarna. Svagast är jag i utfalls låten..suck..kör med lätta, lätta vikter och skakar som en gammal gnu..eh..dom skakar va..hehehe..
Nu ska jag bli smidig som en gasell istället! 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0