Fixa i dona dag..

När Melwin hade somnat sin lilla förmiddagslur så satte jag fart med att beta av en liten lista som jag gjort iordning, såna där saker som man tänkt göra i 325 år men bara skjuter upp.

  • Ringa 3 och byta abonnemang på mobilen.
  • Ringa en kund till mig och kolla dagmamma som hon rekommenderat..visade sig dock att det var fel kund, så nu har jag ingen aning om vem jag pratat med...=( Fan också..
  • Laga mina favvojeans som nötts sönder på insidan.
  • Avsluta Amnesty medlemsskap..dyrt nu när jag ska snåla..
  • Rensa min diversepärm från gamla bankpapper, telefon abonnemang, fondpapper mm.
  • Plocka fram grejer till Tradera auktioner o skriva texter om dom.

Nu är det amning som gäller, den lilla nöten har vaknat! Hej o hå lilla tå!







Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0