Min första bok


Jag håller på att pyssla ihop en "Min Första Bok" åt Melwin! Jag kollade först runt i affärerna och tyckte att alla såg så tråkiga ut som var färdigtryckta. Jag som gillar att klippa o klistra köpte ett litet svart fotoalbum o lite ScrapBooking prylar o satte igång! Det är skitkul! Lite svårt att veta hur jag ska lägga upp det bara...man kan ju skriva hur mycket som helst, mina första steg, min första lock, min första tand, vad jag åt för första gången mm mm mm mm. Så jag tänkte dela upp det i månader upp till ett år. Vi får se hur det blir! Var o käkade lunch med Emelie idag i Solna C! Det var jättemysigt, men tiden gick för snabbt o hon var tvungen att dra tillbaks till jobbet. då passade jag på att gå in på Panduro o köpa en ScrapBooking "samlare" En slags nessesär för penslar, pennor, klistermärken o sånt, mysmysmys! Jag älskar såna prylar! =) =) =)
Jag undrar om man är lika noga  om man skulle få ett till barn...hehehehe...

Åh, jag o Emelie snackade om att dra ihop en brudhelg ute hos henne i Riala nu i Mars! Mickan ska ju dra till Berlin o plugga tyska från April så vi måste bara ses allihopa innan!!!
Vi snackade även om en annan grej..hmm...triathlontävling i Augusti...HMMMM!!!
750 m simning, 2 mil cykel o 5 km löpning..sträckorna var för sig är ju inga problem med lite träning herregud...men att göra dom efter varandra...hmmmm igen... För några år sen när jag var i riktigt bra form så körde jag en liten sån triathlon för skojs skull som Korpen anordnade i Vallentuna. Det var när jag var instruktör där. Loppet var 200m simning, 1 mil cykel blandadterräng o 3 km löpning, jag var snabb i vattnet o på cykeln o låg i täten, men när jag klev av cykeln för att börja kuta...FY FAAAAN!!!! Benen lydde inte alls! Fast det handlade om så korta sträckor så var det grymt jobbigt att köra dom efter varann! Men jag e himla sugen på att sätta igång o ha ett bra mål i sikte...ska kolla på nätet hur många som var med förra året...jag vill u inte komma sist...1 timme bakom en massa elitfolk...hehehe. Loppet sker på Lidingö, i Augusti som sagt, cyklingen i deras spår, ojojoj, tungt i benen, löpningen likaså..jag har hört om deras backar, inget skämt...men å andra sidag har jag gott om tid att träna...hmm...
Jag ska nog i såna fall börja kuta riktigt riktigt korta sträckor så jag får bra självförtroende o sakta bygga upp en bra form...

Igår var jag o Melwin i stallet en sväng med Jossan, Tessan o Jeff! Jeff skulle pröva att sitta lite på Jack, shettisen som inte är inriden än. Det gick jättebra o dom gillade varandra på en gång! Längtar tills Melwin kan rida på Jack...om några år...=)

Jack, Smirre o Jossan där bakom..


Nu ska jag fortsätta med mitt lilla bok projekt!

Kommentarer
Postat av: Mickan

BRUDKVÄÄÄÄÄÄÄLL!!!!!!!!

2009-03-02 @ 20:33:26
Postat av: Jessica

Kul att pyssla :-) Vincent har fått en likadan bok som brorsan men värre är det med D dropparna

2009-03-02 @ 22:41:15
Postat av: Jessica

Kul att pyssla :-) Vincent har fått en likadan bok som brorsan men värre är det med D dropparna, vi måste ses snart

2009-03-02 @ 22:43:00

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0