Den blev rätt bra ändå

Klänningen alltså..jag sydde in den lite och ändrade litegrann i midjan så nu är jag nöjd.

Idag har jag o Melwin varit ute vid Stenhamra hos Jessica o Vincent! Jäkla skönt med en stor veranda att bara bre ut sig på med filtar åt Nötterna att gurgla omkring på. Jessica är GRYM i köket och hade gjort en otroligt god sallad med kyckling, olika sorters sallad, Haloumi, Feta, Cashewnötter, tomat, majs, gurka, olja mm mm, sååååå gott! Och så fick jag smaka hennes gigantiska kardemumma snäckor a la Leila! Jag finner inga ord...

Stackars Toobi har fortfarande inte kommit hem från jobbet och klockan är snart 20.30. Mycket att göra nu, och långa körningar fram o tillbaka hit i dit. Inte kul, men bra att det finns jobb.

Idag kollade jag in lite extra noga på Melwins nedra tandkött och såg hur en liten, liten tand började komma fram! Jag tror den spricker upp vilken dag som helst. Så sött!

Nu har vi bestämt vad vi ska göra på midsommar! Andreas o Erika ringde och frågade om vi ville hänga med upp till Sälen där Erikas föräldrar har en stuga! Åh, vad mysigt det ska bli! Vi blir ca 20 pers fattade jag det som, kul!

Nu ska jag pröva klänningen igen, nu när jag gjort de sista ändringarna. Sen ska jag skriva ut programmen till på lördag.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0