Det e lugnt...albino är väl schysst!

OBS! Inte mitt öga...hahaha..jag har ju iallafall brun iris..

Jag ser faan inte klok ut!!! Igår när jag var hos Jessica så kände jag hur det började göra ont i vänster öga. Dt började bli rött o det var obehagligt att sitta o kisa i solen. I morse när jag vaknade så var ögat svullet som en gammal boll och illrött...FAAAAN!!! Men det gjorde inte ont längre...lite bättre iallafall. Ska jag bli risig nu lagom till lördag??? Under dan så började det andra ögat göra ont...jaha.. Så nu sitter jag här och ser ut som en jävla albino. Jag har aldrig i mitt liv haft problem med ögonen..undrar om jag är allergisk mot pollen eller nåt??? Känner liksom inte nåt annat..hmm. Skit samma...bara jag är bra till på lördag.

Ska jobbe en stund imorgon och lämna Nöten hos pappa o Tessan i fyra timmar, det blir intressant o se hur det går!

Nu ska jag spola mina röda bollar med koksalt igen...hahahaha...hur lät det där...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0