Förberedelser...

Vi har precis kommit hem från Tobbes föräldrar på Munsö. Vi har ställt iordning alla bord o stolar och det ser riktigt bra ut!
Vädret kommer att bli såååå grymt härligt, kan inte bli bättre!!! Sån jäkla tur! Ja, det är tur det för Melwin har smittats av mig...han har ett illrött öga som rinner som en gammal fontän av var. han är lika glad o härlig som vanligt så det är ju bra det. Jag ringde BVC idag o kollade vad vi skulle göra. men hon sa bara att vi skulle låta det vara och njuta av morgondagen. Det kan smitta vid kontakt, men är vi ute som vi kommer att vara så ska det inte vara några problem. Jaha, bara att hoppas att han får behålla ett öga fräscht iallafall.

Jag har tärnat upp allt smör som ska värmas imorgon till bullarna..kanelen, smöret o sockret är ihopblandat till fyllningen...mums. Jag tänkte gå upp vid 04 för att göra alla degar...fyra satser kanelbullar, så kan jag somna om sen om jag har sån tur att Nöten sover sött. Så nu ska jag också gå o lägga mig så jag är så laddad som möjligt inför imorgon! Det ska bli så himla kul!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stor kram till lille Nöten på hans dag. Hoppas ni får jättemysigt i solen!



Kram Nettan

2009-05-30 @ 12:08:18
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0