Fredag, lördag , söndag

Har inte hunnit med att blogga i helgen, så här kommer en sammanfattning i bilder..


Hundvakt åt Emma, världens goaste Golden...men slöare än tjuren Ferdinand..=) Lägger sig gärna ner mitt på gångvägen för att bara filosofera och sen somna om man inte passar sig...hmm...4 år gammal, hur ska hon då bli när hon är 11?


Vi gick till Grimsta fältet med lunch och en bok! Melwin var fascinerad av att pilla med gräset, myyyyysigt..


Smakportionerna ökar mot hela portioner gröt och pureer...kladdar ner allt i hela köket. Precis som det ska vara när man e en liten bebis. Lättast att käka frukost i bara blöjan!




Grillning hos Erika o Andreas igår, såååå härligt i solen! Jag o Erika var trötta i benen efter ett stentufft Steppass på förmiddan. 




Världens gladaste unge som nu har lärt sig sova från kl 19.30 till 04 på morgonen, TJIHOOOOOO!!!!

Nu kommer strax Hellan! Vi ska pyssla och gå promenad!
Jossan kanske också kommer över, hon ska sy gardiner och jag har ju hennes maskin sen ett halvår tillbaks.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm... gardiner lät ju väldigt ambitiöst. Fast tyvärr, hur mycket min omgivning än vill det så är jag inte så huslig just nu. Det var ett par skitiga, slitna arbetsjeans med hästbajs på som skulle lagas.. he, he..

Fina bilder föresten!!!

2009-05-17 @ 21:12:29
Postat av: Jossi

Hm... gardiner lät ju väldigt ambitiöst. Fast tyvärr, hur mycket min omgivning än vill det så är jag inte så huslig just nu. Det var ett par skitiga, slitna arbetsjeans med hästbajs på som skulle lagas.. he, he..

Fina bilder föresten!!!

2009-05-17 @ 21:13:19

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0