Grannjävel! Kuta ute!!!

Förlåt min ton...men jag blir galen... Grannen ovanför oss köpte ett löpband förra våren. Hon ville väl inte bada i vassen eller nåt, för varviga dag så hörde vi på 40 min dunkande av tunga fötter eka i huset. (Hon väger säkert inte mer än 40 kg men det låter tungt...;) ) Jag störde mig inte hälften så mycket då som nu när jag är hemma hela dan! Ån nej, nu sätter hon igång igen..KUTA UTOMHUS NÄR VI ÄNTLIGEN HAR BAR MARK O UNDERBART VÄDER!!!!!! Jag fattar inte....
Så, nu har jag avreagerat mig och mår mycket bättre..hahaha...kärring som jag är...kanske ska sätta upp en lapp i tvättstugan också "Glöm ej att ta bort luddet från torktumlaren!"

Appropå kuta så ska jag o Erika ta en runda idag. Det ska faktiskt bli härligt för jag har inte kunnat komma iväg en endaste liten stund den här veckan. Måste komma igång bättre med Pilatesen också, känner av ryggen ibland...fan ta den om den börjar strula igen. Får inte hända i det här livet.

Jag har precis gjort iordning lite hemgjord musli, den tar alltid slut så fort så nu gjorde jag en större sats.

Fasen, ringde precis Erika...hon skulle träffa en kompis o ville kuta lite tidigare..Tobbe har inte ens kommit hem..hmm.
Jag ringer o säger att vi tar en längre runda på asfalt så tar jag med vagnen! Hahaha, vilken jävla syn, men det blir extra träning, Dagens Utmaning!!! Vad gör man inte...man skulle ha en kängru pung på magen som man kunde stoppa in nöten i...hahaha!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tantvarning...



Det finns ju bra vagnar för löpning har jag sett, kanske något du kan kolla upp på Tradera...



Trevlig Helg



sa Tessan

2009-05-08 @ 16:36:09
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0