GRATTIS FARFAR PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Farfar Bertil öppnar paket på trampolinen...bra presentbord..=)

Vi kom nyss hem ifrån fotbollsmatcen på Åkeshovs BP. Munsö vs Bromma nånting... Domaren var faktiskt heeeelt efterbliven, det kunde nog tom motståndarlaget hålla med om, även om allt dömdes till fördel för dem....trist... Även jag vet att målvakten inte får ta bollen med händerna utanför målområdet...suck. Jag får inte tala om resultatet för Toobi....hehehe...men han läser inte min blogg så....Munsö förlorade med 4-0...inte bra. Om en halvtimme ska vi dra iväg till farsan o fira farfar som fyller år idag! Jag har bakat vanilj o kanelbullar dagen till ära.

Hej hopp i solen!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0