GRATTIS MAMMA PÅ MORS DAG!!!

Hoppas att du får en härlig dag idag mamma och att familjen tar hand om dig och servar dig för omväxlings skull!

Själv så var det minsann ingen som firade att jag är mamma i år, hahaha! Fan Melwin, har du inte vart o shoppat blommor till din mor! ;)

Solen gassade som en gammal ugn hela dan idag när vi var på fotbollsturnering på Sundis ute på Färentuna. Munsö kom tvåa, förlorade finalen efter straffar...surt.
Efter matchen så åkte vi till Ywonne o Kjelle för att hämta upp porslinet från gårdagen plus fylla magsäcken med lite glassbomb...hade längtat hela dan när vi stod o svettades vid planen. Jag såg ett stort berg av glass, maränger, grädde, chokladsås o strössel som en hägring mitt på planen...hehehe...typ. Solsting?
Vi åkte direkt till Jessica för att lämna av alla skålar o tallrikar så vi skulle slippa åka fram o tillbaka med allt i onödan.
Jessica hade vart med Anne i Västerås för att cykla Tjejtrampet! Gryyyyyymt bra jobbat i den här värmen! Hon var liiiiite öm i rumpen....hahahaha...I know the feeling! Kall dusch o inga trosor på ett par timmar så blir det bra.

Imorgon så skulle jag egentligen ha åkt till Tandläkaren i Vallentuna. men jag avbokade det för att bara få en lugn dag med älskade lilla Nöten. Känns bäst så, så han blir helt frisk o kommer in i bra rutiner igen. Har tänkt att köra igång med natt rutinerna igen som har havererat totalt nu när han varit sjuk. Suck...förbereder mig på ett par kämpiga nätter. Tobbe ska ta passen som ev uppkommer innan kl 24, så tar jag resten av natten. Det blir bra det!

Lägger in lite bilder från gårdagen som farsan fotat! Sååååå fina!!!


Namnkröningen med blomsterkrans!


Min familj!


Fadder/moster Jossan kröner Doodod!

Kommentarer
Postat av: jeff

världens godaste mat!!!!!!

2009-06-01 @ 21:24:19

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0