GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE SYSTER YSTER!!!


Hehehe....brunch hos Mickan förra våren..

Happy Birthday to you, happy birthday to you!
Idag fyller Jossan 27 år, tjihoooooooooooooooooooooo!!!!!!

Hon o Johan är i Linköping o myser med katterna GryningsUlster, Loa, Ior o Neo.
Ha en häääärlig dag Systra Mi!

Jag o Melwin kom hem vid 01.30 i natt. Det var så härligt att sitta o pyssla hos Hellan o vi snackade i timmar om allt möjligt, mys, mys! Lite segt i morse när Nöten vaknade fullt utvilad kl 05.30...gäääsp. Men vi gick upp vid 8 tiden och kl 10.30 kom Annika! Tobbe drog iväg för att besiktiga lastbilen o köra ett lass sten medans jag o Annika gick upp till centrum för att leta present åt Syster Yster. Vi åt...som alltid...Kyckling med Cashewnötter...o mjukglass efteråt, hahaha, jäkligt bra ide att gå runt o prova kläder sen...med en mage som stod åt alla håll. Vi gick in på Gina och såg en ljuvlig byxdress i grå leopard imitation...oh my good, haremsstil, muddar vid vaderna, hängslen...vem fan köper en sån??? Jag skulle nästan ha behövt en Tena för vi garvade så mycket..

Imorgon ska jag iväg på BodyPump release, ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0