GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKADE HELLI!!!!!



Så ville jag skriva igår, men vårt Internet strulade igen...ComHem....
Så jag grattar dig idag istället och hoppas att du fick en underbar dag igår!!!

Idag kl 12 så kommer Cillan o Isabelle på besök! Det är ju kanonväder nu men det ska tydligen börja regna o blåsa enligt väderleksrapporten...hmm..hope not.

Nu har jag äntligen varit duktig och mailat en massa förskolor o dagmammor! Jag vill komma o hälsa på för att välja vilka jag ska ta med i min Top 5 kö som träder i kraft den 18 Maj!

Nä, nu ska jag byta lakan, käka, dammsuga mm...ser för j-vligt ut...

p.s Nöten vaknade en gång i natt...7 min den här gången..hehehehe...I win!  d.s

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0